Zapytanie ofertowe (remont i renowacja ołtarza)

Pobiednik Mały, dnia 04.04.2024 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE
na wybór Wykonawcy zadania pn.:

„Remont i renowacja ołtarza głównego w kościele pw. św. Wojciecha BM w Pobiedniku Małym”

w ramach dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków

 

  1. Zamawiający:

Parafia Rzymsko-katolicka pw. św. Wojciecha BM w Pobiedniku Małym,

Pobiednik Mały 22a,

32-125 poczta Wawrzeńczyce

NIP: 682-144-96-32

REGON: 040095890

tel: (12) 287-31-46

https://www.parafiapobiednik.pl/

 

  1. Tryb udzielenia zamówienia:

Na podstawie wytycznych zawartych w Załączniku do Uchwały nr 232/2022 Rady Ministrów z dnia 23 listopada 2022 r. – Szczegółowe zasady i tryb udzielania dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.

  1. Zamówienie nie podlega przepisom Ustawy prawo zamówień publicznych.
  2. Niniejsze Zamówienie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności, transparentności, przejrzystości postępowania oraz równego dostępu.

III. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest

 

Remont i renowacja ołtarza głównego w Kościele pw. Św. Wojciecha BM w Pobiedniku Małym

 

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem inwestycji jest remont i renowacja ołtarza głównego znajdującego się w Kościele pw. Św Wojciecha BM w Pobiedniku Małym - w skład, którego wchodzą: 2 obrazy ("św. Wojciech" i "Ukrzyżowanie") oraz barokowe tabernakulum. Ołtarz główny oraz tabernakulum są wykonane z drewna i zaatakowane przez szkodniki. Obrazy noszą widoczne ślady mechanicznych uszkodzeń i przetarć. Zakres prac obejmuje:

Struktura ołtarza:

- demontaż,

- usunięcie nawarstwień i powłok lakierniczych,

- dezynsekcję drewna,

- impregnację strukturalną drewna,

- wymianę destruowanych elementów drewnianych,

- wykonanie korekty połączeń stolarskich,

- uzupełnienie ubytków mechanicznych,

- odczyszczenie i odtłuszczenie powierzchni,

- podklejenie łuszczących się fragmentów,

- uzupełnienie brakujących partii odspojonego i zmacerowanego gruntu,

- opracowanie powierzchni nowych zapraw,

- uzupełnienie warstw pulmentów,

- rekonstrukcja pozłoty z użyciem złota platkowego23 karatowego z podziałem na mat i poler.

Obrazy:

- odczyszczenie i odtłuszczenie

- odczyszczenia odwrocia malowidła

-wykonanie protez lnianych

- sklejenie rozdarć płótna

- przeklejenie odwrocia 3% roztworem żelatyny lub klejuglutynowego dla podklejenia złuszczeń lica

- zdublowanie całości obrazów na nowe płótno lniane

- usunięcie zabezpieczeń z bibuły japońskiej z lica

- oczyszczenie lica malowideł z brudu i starych werniksów

- zabezpieczenie werniksem damarowym obrzeży ubytków zaprawy

- wykonanie i opracowanie kitów kredowo-klejowych w ubytkach zaprawy

- zawerniksowanie całości obrazu werniksem pośrednim damarowo-woskowym

- punktowanie scalające ubytków warstwy malarskiej

- zabezpieczenie końcowe lica malowidła werniksem końcowym damarowo-woskowym, matowym.

Tabernakulum:

- usunięcie zmacerowanych i niestabilnych gruntów z tabernakulum

- wykonanie dezynfekcji i dezynsekcji obiektu

- impregnacja wzmacniająca drewna

- stabilizacja drewna i korekta połączeń

- wymiana zniszczonych elementów drewnianych według potrzeby i uzupełnienie ubytków formy

- wykonanie gruntów pozłotniczych i pulmentów

- rekonstrukcja pozłoty wg. zachowanych reliktów oryginału.

  1. Postanowienia szczegółowe:
  2. Prace objęte są szczególnym rygorem nadzoru konserwatorskiego i muszą zostać wykonane przez dyplomowanych artystów plastyków – restauratorów dóbr kultury.
  3. Prace należy wykonać zgodnie z pozwoleniami konserwatorskimi i dokumentacją konserwatorską.
  4. Wykonawca we własnym zakresie dostarcza niezbędny sprzęt, narzędzia oraz materiały do wykonania zamówienia i jest ich wyłącznym gestorem. Wykonawca w zakresie realizowanych prac odpowiada za spowodowanie zagrożeń, utrudnień oraz powstanie ewentualnych szkód na terenie prowadzonych przez siebie prac. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i P.POŻ i odpowiada za nieprzestrzeganie tych przepisów. Wykonawca na własną odpowiedzialność stawia rusztowania elewacyjne, jak i wewnętrzne i odpowiada za stan tych rusztowań oraz za wszystkie elementy na nich zamontowane przez cały okres wykonywania prac. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania dyskrecji i tajemnicy odnośnie ewentualnie powierzonych i pozyskanych informacji dotyczących Zamawiającego, w toku wykonywania zamówienia.
  5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:

 

Termin realizacji: do dnia 31 XII 2024 r.

  1. Okres gwarancji: 10 lat, licząc od daty odbioru końcowego prac.


VII. Warunki płatności:

  1. Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na rachunek Wykonawcy wskazany w fakturze w ciągu 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Zamawiającego, po zrealizowaniu i odbiorze wydzielonego etapu zadania bądź jego zakończeniu.
  2. Rozliczenie między Zamawiającym a Wykonawcą nastąpi w złotych polskich.

VIII. Warunki jakie musi spełnić Wykonawca, aby jego oferta podlegała ocenie:

  1. Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia (do oferty należy dołączyć uwierzytelnione kopie potwierdzające posiadane uprawnienia).
  2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Za spełnienie warunku uznaje się przedstawienie z ostatnich 5 lat zrealizowanych prac konserwatorskich odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 80 tys. zł (dołączone zostają w tym celu np: Protokoły odbioru prac, Zaświadczenia, Referencje, Listy urzędowe potwierdzające że w/w prace zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki konserwatorskiej i prawidłowo ukończone). Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji powyższych informacji.
  3. Dysponowanie potencjałem technicznym oraz osobowym do wykonania zamówienia (za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna dysponowanie osobą wyznaczoną na kierownika prac, który posiada uprawnienia określone w art. 37c Ustawy z 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Należy dołączyć uwierzytelnioną kopię posiadanych uprawnień).
  4. Nie jest wobec niego prowadzone postępowanie likwidacyjne, ani nie ogłoszono upadłości (zob. Załącznik nr 1).
  5. Wymaga się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia (potwierdzeniem wizji lokalnej jest wypełniony i podpisany zał nr 3).
  6. Dokumenty niezbędne do wykonania zlecenia udostępnione zostaną podczas wizji lokalnej.

  7. Kryteria oceny ofert:

1.Cena - (cena brutto obejmująca wszystkie koszta Wykonawcy związane z realizacją zamówienia) -  60,

kryterium cena KC – ilość punktów w kryterium cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

KC = ( C min. : C bad) x 60

Gdzie:

KC – ilość punktów w kryterium cena

C min. – najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu

C bad. – cena oferty badanej

 

  1. Program prac konserwatorskich w/w zamówienia (propozycja wykonania zlecenia przez Oferenta) – 15 (w przypadku nie dołączenia dokumentu – 0)
  2. Udokumentowane doświadczenie konserwatorskie (wykonane realizacje konserwatorskie w ciągu ostatnich 5 lat), według punktacji:

- 5 poświadczeń doświadczenia konserwatorskiego – 25

- 4 poświadczenia doświadczenia konserwatorskiego – 20

- 3 poświadczenia doświadczenia konserwatorskiego – 15

- 2 poświadczenia doświadczenia konserwatorskiego – 10

- 1 poświadczenie doświadczenia konserwatorskiego - 5

  1. Dodatkowe informacje:
  2. W przypadku wybrania najkorzystniejszej oferty, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie w celu podpisania Umowy.
  3. W przypadku kiedy wyłoniony Wykonawca uchyla się od zawarcia Umowy, Zamawiający może wybrać inną ofertę uznaną w dalszej kolejności za najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzanie ich ponownej oceny.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzenia, bez konieczności podana przyczyny.

  5. Zawiadomienie o wynikach postępowania ofertowego:

1.Zawiadomienie o wynikach postępowania zostanie upublicznione na stronie internetowej:

https://www.parafiapobiednik.pl/ oraz www.igwa.pl

  1. Zamawiający po opublikowaniu wyników postępowania na stronie internetowej skontaktuje się z wyłonionym Wykonawcą w celu ustalenia terminu i miejsca podpisania Umowy.

XII. Miejsce, termin oraz sposób składani ofert:

Prawidłowo zamkniętą i opisaną kopertę z napisem:

„Remont i renowacja ołtarza głównego w kościele pw. św. Wojciecha BM w Pobiedniku Małym”

zawierającą:

- Formularz Ofertowy z Oświadczeniem (Załącznik nr 1);

- Program prac konserwatorskich w/w zamówienia;

- Udokumentowane doświadczenie konserwatorskie (wykonane realizacje konserwatorskie w ciągu ostatnich 5 lat)


Należy złożyć w terminie do 30 kwietnia 2024 roku do godz.10.00 osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres:

Parafia Rzymsko-katolicka pw. św. Wojciecha bm.

Pobiednik Mały 22a

32-125 Wawrzeńczyce

Tel. (12) 287-31-46

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zwraca się je bez otwierania na adres Nadawcy. Liczy się data i godzina wpływu Oferty do Zamawiającego.
Otwarcie ofert nastąpi po upływie terminu składania ofert.

 

 

Załączniki:

1.Załącznik nr 1: Formularz Ofertowy i Oświadczenie;
2. Załącznik nr 2: Zaświadczenie o odbyciu wizji lokalnej;
3. Załącznik nr 3: Ramowe postanowienia Umowy.

 

 

 

 

Załącznik nr 1

 

 

................…………, dnia ……………..

 

 

…………………………………

pieczęć wykonawcy

 

Proboszcz Parafii św. Wojciecha BM

w Pobiedniku Małym,

Pobiednik Mały 22a,

32-125 poczta Wawrzeńczyce

 

OFERTA CENOWA

W nawiązaniu do zapytania ofertowego z dnia 04.04.2024 r. dot. zadania pn.

„Remont i renowacja ołtarza głównego w kościele pw. św. Wojciecha BM w Pobiedniku Małym”

 przedstawiam ofertę:

 

Dane Wykonawcy: nazwa, adres, tel./fax, e-mail wykonawcy :

 

..............................................................................................................................................

..............................................................................................................................................

…………………………………………………………………………………………….

…………………………………………………………………………………………….

 

 

Oferujemy wykonanie zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami, za następującą cenę:

 

………….. zł. netto

(słownie: …………………………………………………………………………………….)

…………. zł. brutto

(słownie: …………………………………………………………………………………….)

w tym podatek VAT …….% tj. ………... zł.

(słownie: ………………………………………………………… )

 

 

 

Dołączam program prac konserwatorskich:

☐ TAK

☐ NIE

 

Liczba dokumentów potwierdzających doświadczenie: … szt.

 

Oświadczamy, że:

 

  1. Uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
  2. W razie wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach zawartych we wzorze umowy oraz w miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego.
  3. Akceptuje wzór umowy.

 

Załączniki do niniejszego formularza:

  1. Kosztorys ofertowy prac konserwatorskich.
  2. Dokumenty zgodnie z treścią zapytania ofertowego.

 

 

 

 

                                                           ..............................................................

                                               (podpis wykonawcy

                                               wraz z pieczęcią imienną i firmową)

 

 

 

 

Załącznik nr 2

 

 

 

…………….…………………..

Nazwa, adres, nr telefonu, e-mail wykonawcy

 

 

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

 

Przystępując do postępowania w sprawie udzielenia zamówienia na Remont i renowacja ołtarza głównego w Kościele pw. Św. Wojciecha BM w Pobiedniku Małym w imieniu reprezentowanego przeze mnie wykonawcy oświadczam, że:

  1. Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi.
  2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny do wykonania zamówienia.
  3. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
  4. Wykonawca oświadcza, że brak jest podstaw do wykluczenia nas z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

 

 

..............................................................

                                               (podpis wykonawcy

                                               wraz z pieczęcią imienną i firmową)

 

 

 

 

 

Załącznik nr 3

 

……………………………..

(pieczęć firmowa Oferenta)

 

 

 

OŚWIADCZENIE O ODBYCIU WIZJI LOKALNEJ

 

            Oświadczam, że dniu……………………………………………….odbyliśmy wizję lokalną w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia i uzyskaliśmy informacje potrzebne do przygotowania oferty i wyceny usługi przewidzianej do wykonania zgodnie z postanowieniami zapytania ofertowego na zadanie pn. „Remont i renowacja ołtarza głównego w Kościele pw. Św. Wojciecha BM w Pobiedniku Małym".

 

 

…………………………………

podpis Oferenta

 

 

Potwierdzam odbycie wizji lokalnej (w terenie) w dniu …………………………………………

Podczas wizji lokalnej obecny był przedstawiciel Wykonawcy  ………………………………..

                                                                                              (imię i nazwisko)

 

 

 

 

 

…………………………………

podpis Zamawiającego

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 4

 

 

WZÓR - PROJEKT
              UMOWA Nr                  

 

 

Zawarta w dniu.......................................................................... w................................

pomiędzy:

 

Parafia Rzymsko-katolicka pw. św. Wojciecha BM w Pobiedniku Małym, Pobiednik Mały 22a, 32-125 poczta Wawrzeńczyce, NIP: 682-144-96-32, REGON: 040095890

tel: (12) 287-31-46 https://www.parafiapobiednik.pl/

reprezentowaną przez ks. dr. Przemysława Mardyłę – proboszcza Parafii 
Zwaną dalej „Zamawiającym"

 

a

……………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………

z siedzibą

……………………………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………………………..

reprezentowaną przez:

………………………………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………………………….

Zwaną dalej „Wykonawcą".

 

 

Niniejsza umowa zostaje zawarta w rezultacie dokonania przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy na „Remont i renowacja ołtarza głównego w Kościele pw. Św. Wojciecha BM w Pobiedniku Małym" realizowanego w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. 

Zamawiający oświadcza, że stosownie do art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605) ustawa ta nie ma zastosowania do niniejszej umowy.

  • 1

1.Przedmiotem umowy jest „Remont i renowacja ołtarza głównego w Kościele pw. Św. Wojciecha BM w Pobiedniku Małym” w zakresie:

remont i renowacja ołtarza głównego znajdującego się w Kościele pw. Św Wojciecha BM w Pobiedniku Małym - w skład, którego wchodzą: 2 obrazy ("św. Wojciech" i "Ukrzyżowanie") oraz barokowe tabernakulum. Ołtarz główny oraz tabernakulum są wykonane z drewna i zaatakowane przez szkodniki. Obrazy noszą widoczne ślady mechanicznych uszkodzeń i przetarć. Zakres prac obejmuje:

 

Struktura ołtarza:

- demontaż,

- usunięcie nawarstwień i powłok lakierniczych,

- dezynsekcję drewna,

- impregnację strukturalną drewna,

- wymianę destruowanych elementów drewnianych,

- wykonanie korekty połączeń stolarskich,

- uzupełnienie ubytków mechanicznych,

- odczyszczenie i odtłuszczenie powierzchni,

- podklejenie łuszczących się fragmentów,

- uzupełnienie brakujących partii odspojonego i zmacerowanego gruntu,

- opracowanie powierzchni nowych zapraw,

- uzupełnienie warstw pulmentów,

- rekonstrukcja pozłoty z użyciem złota platkowego23 karatowego z podziałem na mat i poler.

Obrazy:

- odczyszczenie i odtłuszczenie

- odczyszczenia odwrocia malowidła

-wykonanie protez lnianych

- sklejenie rozdarć płótna

- przeklejenie odwrocia 3% roztworem żelatyny lub klejuglutynowego dla podklejenia złuszczeń lica

- zdublowanie całości obrazów na nowe płótno lniane

- usunięcie zabezpieczeń z bibuły japońskiej z lica

- oczyszczenie lica malowideł z brudu i starych werniksów

- zabezpieczenie werniksem damarowym obrzeży ubytków zaprawy

- wykonanie i opracowanie kitów kredowo-klejowych w ubytkach zaprawy

- zawerniksowanie całości obrazu werniksem pośrednim damarowo-woskowym

- punktowanie scalające ubytków warstwy malarskiej

- zabezpieczenie końcowe lica malowidła werniksem końcowym damarowo-woskowym, matowym.

 

Tabernakulum:

- usunięcie zmacerowanych i niestabilnych gruntów z tabernakulum

- wykonanie dezynfekcji i dezynsekcji obiektu

- impregnacja wzmacniająca drewna

- stabilizacja drewna i korekta połączeń

- wymiana zniszczonych elementów drewnianych według potrzeby i uzupełnienie ubytków formy

- wykonanie gruntów pozłotniczych i pulmentów

- rekonstrukcja pozłoty wg. zachowanych reliktów oryginału.

w ramach zadania pn.: „Remont i renowacja ołtarza głównego w Kościele pw. Św. Wojciecha BM w Pobiedniku Małym” zgodnie z zapytaniem ofertowym z dnia 04.04.2024 r., które stanowi integralną część umowy.

  1. Wykonawca zapewnia że zakres prac odpowiadać będzie cechom i parametrom określonym w zapytaniu ofertowym oraz posiadać właściwości użytkowe i przyjęte standardy jakości.
  • 2
  1. Wykonawca za realizację zamówienia otrzyma wynagrodzenie w wysokości
    brutto zł., słownie:…………………………………………………….
  2. Wynagrodzenie nie podlega zmianie ani waloryzacji.
  3. Dokumentem potwierdzającym przyjęcie przedmiotu zamówienia jest protokół końcowego odbioru przedmiotu zamówienia podpisany przez upoważnioną osobę. Protokoły wraz z dokumentami przekazanymi przez Wykonawcę stanowią podstawę do wystawiania faktur.
  4. Strony ustaliły sposób zapłaty: roboty objęte umową zostaną rozliczone fakturą po zakończeniu robót i ich odbiorze - płatną w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbywać na rzecz osoby trzeciej wierzytelności przysługujących na podstawie niniejszej umowy od Zamawiającego, bez pisemnej zgody Zamawiającego.
  • 3
  1. Termin realizacji zamówienia do 31 grudnia 2024 r.
  • 4

Wykonawca zobowiązuje się do:

1.Należytego i starannego wykonania przedmiotu umowy, zgodnie z najlepszą wiedzą Wykonawcy, oraz z należytą starannością.

2.Wykonawca zobowiązuje się odpowiednio zabezpieczyć miejsce w którym aktualnie znajduje się ołtarz, na czas trwania usunięcia ołtarza w celu wykonania prac konserwatorskich w pracowni konserwatorskiej.

  1. Zamawiającemu przysługuje z tytułu gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne uprawnienie do żądanie usunięcia wad na koszt Wykonawcy.
  2. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcą jest ks. dr. Przemysław Mardyła
  3. Osobą uprawnioną przez Wykonawcę do kontaktów z Zamawiającym jest ………….
  4. Wykonawca wskazuje kierownika prac konserwatorskich …………………………. (imie, nazwiko, nr kontaktowy)

 

  • 5
  1. Wykonawca udziela Zamawiającemu 10 lat gwarancji jakości za wady przedmiotu Umowy. Bieg terminu gwarancji jakości i rękojmi rozpoczyna się od daty odbioru Końcowego, a w przypadku stwierdzenia wad od daty potwierdzenia ich usunięcia i przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu jako należycie wykonanego.
  2. Gwarancja obejmuje wady wynikające z zastosowania niewłaściwych materiałów, części oraz niewłaściwej jakości wykonania usługi. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego usuwania wad ujawnionych po odbiorze końcowym w uzgodnionym przez strony terminie.
  3. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego na skutek wad przedmiotu umowy Zamawiający nie mógł z niego korzystać.
  4. Jeżeli Wykonawca z racji swoich zobowiązań wymieni w okresie gwarancji jakości część rzeczy objętych przedmiotem umowy, to termin gwarancji jakości biegnie na nowo od chwili przekazania ich Zamawiającemu. Koszty dostawy i zwrotu części ponosi Wykonawca.
  5. Zamawiający może realizować uprawnienia z tytułu rękojmi niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, jednakże w przypadku wykonywania przez Zamawiającego uprawnień z tytułu gwarancji bieg terminu do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi ulega zawieszeniu z dniem zawiadomienia Wykonawcy o wadzie. Termin ten biegnie dalej od dnia odmowy przez Wykonawcę wykonania obowiązków wynikających z gwarancji albo bezskutecznego upływu czasu na ich wykonanie.
  • 6
  1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
  2. za zwłokę w wykonywaniu określonego w umowie przedmiotu zamówienia w wysokości 0,2% wynagrodzenia umownego brutto określonego w § 2 ust. 1, za każdy dzień zwłoki.
  3. za niewykonanie zamówienia w wysokości 15% wartości zamówienia, przy czym za niewykonanie zamówienia Zamawiający może uznać odmowę wykonania zamówienia bądź niedostarczenie przedmiotu zamówienia od upływu terminu na jego dostarczenie,

 

 

  1. za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy w wysokości 15% wynagrodzenia umownego brutto, określonego w § 2 ust. 1.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość kar umownych na zasadach ogólnych. W przypadku nieterminowej zapłaty przez Zamawiającego, Wykonawcy przysługuje prawo dochodzenia odsetek w wysokości ustawowej.
  3. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie przez Zamawiającego należnych mu kar umownych z wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy z tytułu wykonania niniejszej umowy.
  • 7
  1. Zmiany warunków niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
  2. Dla rozstrzygania sporów wynikłych na tle realizacji niniejszej umowy właściwy jest sąd ze względu na siedzibę Zamawiającego.
  • 8
  1. W sprawie nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy Kodeksu cywilnego odnoszące się do zobowiązań.
  2. W przypadku zaistnienia pomiędzy Stronami ewentualnego sporu, wynikającego z niniejszej umowy lub pozostającego w związku z tą umową, w tym w związku z jej zawarciem, wykonaniem lub rozwiązaniem, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, Strony zobowiązują się do podjęcia próby jego rozwiązania w drodze mediacji. Mediacja prowadzona będzie przez Mediatorów Stałych Sądu Polubownego przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej (adres ul. Krucza 36/ Wspólna 6, 00-522 Warszawa) tj. Sąd, o którym mowa w art. 26 ustawy z dnia 15 grudnia 2016 r. o Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z Regulaminem tego Sądu.
  3. W przypadku, gdy mediacja, o której mowa w ust. 1 nie doprowadzi do rozwiązania sporu pomiędzy Stronami, Sądem właściwym do ich rozpatrzenia będzie sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.
  • 9
  1. Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, jeden dla Wykonawcy i dwa dla Zamawiającego.
  2. Integralną część umowy stanowią:

- zapytanie Ofertowe

- formularz oferty cenowej z dnia……………………………… z załącznikami.

 

 

 

WYKONAWCA:                                                                                  ZAMAWIAJĄCY:

 

 

 

 

Zapoznałem się z projektem umowy

 

 

Zasady przetwarzania danych

Dotyczące danych z formularza wysyłanych ze strony.

Dane z powyższego formularza będą przetwarzane przez naszą firmę jedynie w celu odpowiedzi na kontakt w okresie niezbędnym na procedowanie przekazanej sprawy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Każda osoba posiada prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania i usunięcia oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec niewłaściwego przetwarzania. W przypadku niezgodnego z prawem przetwarzania każdy posiada prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Administratorem danych osobowych jest InnyWymiarStron, siedziba: Katowice, Gliwicka 234/112.